Κυριακή 2 Νοεμβρίου 2014

ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΔΥΝΑΜΗΣ



Η  αυτοπεποιθηση του πολεμιστη δεν εχει σχεση με την αυτοπεποιθηση  του μεσου ανθρωπου. Ο μεσος  ανθρωπος αναζητα την σιγουρια στα ματια  τριτων  και αυτο το ονομαζει  αυτοπεποιθηση. Ο πολεμιστης  αναζητα  την τελειοτητα  στα δικα του  ματια   και αυτο το ονμαζει ταπεινοτητα.  Ο   μεσος  ανθρωπος  ειναι  αγκιστρωμενος  στους  συνανθρωπους του, ενω ο   πολεμιστης  ειναι αγκιστρωμενος μονο  στο απειρο.
Υπαρχουν  παρα  πολλα πραγματα  τα οποια  μπορει να κανει ενας πολεμιστης σε καποια  συγκεκριμενη στιγμη και τα οποια πριν απο χρονια δε μπορουσε να κανει. Κι αυτο  δε συμβαινει γιατι αλλαξε   η φυση αυτων καθαυτων των πραγματων  αυτο που αλλαξε ειναι η αποψη του  για τον εαυτο του.
Ο  μοναδικος  τροπος  δρασης που ειναι δυνατο  να ακολουθησει  ενας πολεμιστης  ειναι να ενεργει  με συνεπεια και χωρις  επιφυλαξεις. Ξερει  αρκετα  για το  μονοπατι του  πολεμιστη   ωστε να δρασει συμφωνα με αυτο, αλλα  οι παλιες του συνηθειες  μπορει να σταθουν εμποδιο  στο  δρομο του.   Αν ενας   πολεμιστης προκειται να επιτυχει σε κατι. η επιτυχια  πρεπει  να ερθει γαληνια, μετα απο μεγαλη προσπαθεια, αλλα χωρις αγχη η ιδεοληψια.
Ο  εσωτερικος  διαλογος  ειναι αυτο που  κραταει  τους  ανθρωπους  στον  κοσμο της  καθημερινοτητας. Ο κοσμος ειναι ετσι η ειναι αλλιως, μονο  και  μονο επειδη συζηταμε με τους εαυτους μας  σχετικα με το αν ειναι  ετσι η αλλιως. Η διοδος που οδηγει στον κοσμο των σαμανων  ανοιγει μονο αφου  ο πολεμιστης  εχει μαθει  να σταματα  τον εσωτερικο  του διαλογο.
Η  αλλαγη  της  αντιληψης  μας για τον κοσμο  ειναι   η ουσια του  σαμανισμου.Και ο σταματημα του  εσωτερικου μας διαλογου ειναι ο μονος τροπος για να το επιτυχουμε. Οταν  ενας πολεμιστης  μαθαινει  να σταματα τον εσωτερικο  διαλογο, ολα  γινονται   δυνατα   και τα πιο παραδοξα σχηματα γινονται προσιτα.


ΚΑΡΛΟΣ    ΚΑΣΤΑΝΕΝΤΑ
Αποσπασματα  απο τις  Ιστοριες   Δυναμης

Πέμπτη 16 Οκτωβρίου 2014

ΓΙΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΕΤΕ ΤΙ ΕΙΣΤΕ ΑΝΑΚΑΛΥΨΤΕ ΤΙ ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ





Το  μονο  που ξερω ειναι πως οτι εξαρταται  δεν ειναι πραγματικο. Το  πραγματικο ειναι αληθινα ανεξαρτητο. Αφου η υπαρξη του προσωπου εξαρταται  απο την υπαρξη του κοσμου,κι επισης περικλειεται και καθοριζεται απο τον κοσμο,τοτε το προσωπο δεν μπορει να ειναι πραγματικο.
Ακομη και το ονειρο εχει υπαρξη, οταν το αναγνωριζουμε, το απολαμβανουμε  και το υφισταμεθα.
Οτιδηποτε  σκεπτεστε και αισθανεστε, εχει υπαρξη. Ομως  μπορει να μην ειναι αυτο που εσεις νομιζετε   πως ειναι. Αυτο  που νομιζετε  πως ειναι το προσωπο, μπορει να ειναι κατι τελειως διαφορετικο..
Δεν εχετε τη   δυνατοτητα να πειτε πως ειστε αυτο που νομιζετε οτι ειναι ο εαυτο σας.Οι  ιδεες σας για τον εαυτο σας αλλαζουν απο μερα σε μερα και απο στιγμη σε στιγμη. Η εικονα για τον εαυτο σας ειναι το πιο ευμεταβολο πραγμα  που διαθετετε.Ειναι  εξαιρετικα ευπροσβλητο, κυριολεκτικα στο ελεος των περαστικων. Μια  απωλεια αγαπημενου  προσωπου, το χασιμο μιας δουλειας, μια προσβολη, και η εικονα που εχετε  για τον εαυτο σας, που εσεις  τον αποκαλειτε  << προσωπο σας>>
αλλαζει βαθεια. Για  να  γνωρισετε τι ειστε, πρεπει  πρωτα να ερευνησετε και να ανακαλυψετε  τι δεν ειστε. Και  για να μαθετε τι δεν ειστε, πρεπει  να παρατηρειτε  τον εαυτο σας προσεκτικα, απορριπτοντας  ολα οσα δεν συμφωνουν  αναγκαστικα με το βασικο γεγονος  του <<Εγω Ειμαι>>
Οι  ιδεες :  γεννηθηκα  σε ενα δεδομενο  μερος, σε δεδομενο χρονο, απο τους γονεις μου και τωρα ειμαι ετσι και ετσι, ζωντας καπου, παντρεμενος, πατερας, δουλευοντας καπου, και τα λοιπα, δεν ειναι συμφυεις με την αισθηση του <<Εγω Ειμαι>> Η συνηθης   σταση μας ειναι: << ειμαι αυτο>>. Ξεχωριστε  σταθερα και επιμελως  το << Εγω  Ειμαι>>   απο το <<αυτο>> η << εκεινο>>, και προσπαθηστε  να νιωσετε τι σημαινει  το να  ειστε, απλως να ειστε, χωρις  να ειστε  << το ταδε>> η <<το δεινα>>. Ολες οι συνηθειες   μας  πανε  αντιθετα  σε αυτο και το καθηκον  της καταπολεμησης τους  ειναι μακροχρονιο και δυσκολο μερικες φορες, αλλα η καθαρη κατανοηση βοηθα  παρα πολυ.
Οσο πιο καθαρα κατανοησετε   πως  στο επιπεδο του νου μπορειτε  να προσδιορισθειτε μονο με αρνητικους  ορους, τοσο  πιο συντομα θα φθασετε στο τελος της ερευνας  σας  και στην πραγματωση της απεριοριστης υπαρξης  σας

ΣΡΙ  ΝΙΣΑΡΓΚΑΝΤΑΤΤΑ   ΜΑΧΑΡΑΤΖ
ΕΙΜΑΙ  ΕΚΕΙΝΟ

Τετάρτη 1 Οκτωβρίου 2014

ΣΚΟΠΟΣ




Αν υπηρχε   σκοπος  στη ζωη, τα πραγματα δεν θα ηταν τοσο ομορφα, επειδη μια μερα  θα εφτανες στο τελος και τοτε απο κει και περα, τα παντα θα ηταν βαρετα. Τοτε  τα παντα θα ηταν μια συνεχης επαναληψη. Θα συνεχιζοταν η ιδια μονοτονια. Και η ζωη σιχαινεται την μονοτονια.Δημιουργει συνεχως καινουριους στοχους, επειδη  εκεινη δεν εχει κανεναν. Απο τη στιγμη που φτανεις σε μια συγκεκριμενη κατασταση, η ζωη  σου δινει  εναν αλλο στοχο. Ο οριζοντας  συνεχιζει να τρεχει μπροστα σου. Ποτε δεν τον φτανεις,εισαι παντοτε  στο δρομο. Παντοτε πλησιαζεις και πλησιαζεις. Και αν το καταλαβεις αυτο, τοτε  ολη η ενταση  του νου   εξαφανιζεται, επειδη η ενταση βρισκεται στο οτι αναζητας ενα σκοπο, στο οτι θελεις να φτασεις καπου.
Ο νους συνεχως θελει νε φτασει καπου και η ζωη συνεχως  φτανει και αναχωρει-φτανει  για να αναχωρησει και παλι. Δεν υπαρχει τελος σε αυτο. Ποτε  δεν ειναι  τελεια  και αυτη ειναι  η τελειοτητα  της. Ειναι  μια  δυναμικη  διαδικασια, δεν ειναι  ενα  νεκρο, στατικο  πραγμα.
Η  ζωη δεν ειναι  στασιμη, ειναι μια συνεχης  ροη. Απο τη στιγμη που το  καταλαβεις αυτο, αρχιζεις  να απολαμβανεις  το ιδιο το ταξιδι. Καθε βημα ειναι ενας  σκοπος   και δεν υπαρχει κανενας αλλος σκοπος. Αυτη η κατανοηση, απο τη στιγμη  που εδραιωνεται μεσα στον βαθυτερο πυρηνα  σου, σε  χαλαρωνει. Τοτε δεν υπαρχει ενταση, επειδη δεν υπαρχει πουθενα να πας, οποτε δεν μπορεις ουτε και να ξεστρατισεις....

OSHO
365  ΜΕΡΕΣ

Τετάρτη 10 Σεπτεμβρίου 2014

Ο ΕΥΘΥΣ ΔΡΟΜΟΣ

Ο δρομος που θα κανουμε ειναι δρομος  μεταστοιχειωσης, δρομος μεταμορφωσης του ανθρωπου σε θεοτητα. Η ολοκληρωτικη  παραδοση του εαυτου  σου ειναι προυποθεση  σε αυτο το δρομο. Για να αναψουμε μια μεγαλη αλχημικη φωτια, χρειαζεται  να συγκεντρωσουμε πολυ καυσιμη υλη. Πρεπει  να διανοιξουμε το υπεδαφος της  υπαρξης , οπου λιμναζουν  οι ζωτικες  ενεργειες  και μετατρεπεται η σκοτεινη πλευρα της εμπειριας σε << ευφλεκτη>>, ρευστη ουσια.
Ετοιμασου για επωδυνες καταδυσεις σε περιοχες της  συνειδησης αγνωστες, ξεχασμενες απο το φωτισμο της επιγνωσης και καλα κρυμμενες. Μερη του εαυτου σου, που κρατησες κρυφα απο ολους, οχι ομως και απο τον παντογνωστη οφθαλμο  μεσα σου.Ετοιμασου να αγγιξεις αυτα που σε πληγωνουν, αυτα που εχεις απωθησει βαθεια, τρομαζοντας και εσυ ο ιδιος απο την συντριπτικη  επιδραση που ειχαν πανω σου. Ετοιμασου για τη μυστικη παλη της ψυχης με το σκιωδη πολο του εαυτου σου, για να κατανοησεις με ποιο τροπο αυτος ορθωνει εμποδια, μεσα σου και γυρω σου.Οσο προχωρας, η αντισταση  θα μεγαλωνει. Καθε βημα  σου θα  δοκιμαζεται στη φωτια  και μονο η ισχυρη θεληση, η αγαπη, και η γνωση θα διασφαλιζουν τη συνεχεια της πορειας σου.
Ετοιμασου να δεις στη μεγαλη  βιωματικη οθονη, την ταινια που σκηνοθετησες  απο την αρχη, μεσα στην οποια θα αντιληφθεις, πως βημα -βημα  εγινες ο δημιουργος  του εαυτου σου. Μεσα απο τους ρολους που επαιξες, εμβαθυνες στο μεγαλο  μυστηριο του συνειδητου πεδιου, που τοσο ελκυστικο υπηρξε για σενα, ωστε να εισχωρησεις  σε αυτο με κινδυνο να ξεχασεις ποιος πραγματικα ησουν. Μεσα  απο αυτους τους ρολους  γνωρισες την ενστικτωδη ζωη, το φοβο, τον ανταγωνισμο, την αναγκη.Ειναι αυτοι  οι παιγμενοι ρολοι στο αρχαιο θεατρο της ζωης, που στιγμες στιγμες ερχονται στην επιφανεια, ως πλευρες του χαρακτηρα σου, ξαφνιαζοντας σε  με την αναδυση συμπεριφορων και κινητρων που σου ειναι τοσο ξενοι οσο και οικειοι.
Ετσι παγιδευεσαι σε αισθηματα  ενοχης  και αποθαρρυνσης, πιστευοντας πως δεν θα μπορεσεις να εκφρασεις πληρως  το ιδανικο σου της χριστικης  προσωπικοτητας . Μαθε πως η προσωπικοτητα ειναι  μια συνθεση χαρακτηριστικων, που εχουν  λαβει πια μια  μορφη συνειδητοτητας.
Εχει τροφοδοτηθει  με νοητικη και συγκινησιακη ενεργεια  και λειτουργει σαν μια οντοτητα.

Η  δυναμη της προσωπικοτητας  ειναι μια ψευδης δυναμη. Το  φως της προσωπικοτητας ειναι ενα αντανακλωμενο  φως. Οπως  η σεληνη αντανακλα το φως του ηλιου. Η  προσωπικοτητα δεν εχει αληθινη  υποσταση, αφου δεν δημιουργηθηκε απο το Δημιουργο  της ζωης, οπως η ψυχη. Η προσωπικοτητα παιρνει τα σκηπτρα, οταν ο πραγματικος ανθρωπος μεσα σου δεν βρισκεται σε εγρηγορση. Αφυπνιζοντας   τον  εσωτερικο ανθρωπο, την ψυχη, αποδυναμωνεις την ισχυ  της προσωπικοτητας..
Μην πτοεισαι με το θεατρο της προσωπικοτητας. Η μεταστροφη   αρχιζει απο το πνευμα  και εμποτιζει τους κατωτερους  φορεις, οπως η βροχη το χωμα.  Η προσωπικοτητα  θα  πεσει σαν κελυφος, καθως  απο εντος σου θα αναδυεται ο νεος,  αιωνιος  Εαυτος σου.
Η  προσωπικοτητα  κατανοει τον εαυτο της, μεσα απο τους ρολους  με τους οποιους  εξοικειωθηκε  στο παρελθον. Γιατι  ακριβως  προσωπικοτητα σημαινει  ρολος:  Προσωπειο της ψυχης που φορεθηκε, εξυπηρετωντας τις σκοπιμοτητες  της εξελισσομενης  υπαρξης μεσα στο χρονο.
Η  ιδια η διανοια   που αναπτυχθηκε, μεσω των ρολων της προσωπικοτητας  σου, αποκαλυπτει  τωρα τα εμποδια που τιθενται στην αποφαση σου να κινηθεις προς μια ανωτερη  αντιληψη του εαυτου  σου. Χρειαστηκε  η επωδυνη πλευρα  της εμπειριας, για να αντιληφθεις  τους περιορισμους  της προσωπικοτητας   και τον τροπο  που αυτη λειτουργει, ως τροχοπεδη στην αποφαση σου να ακολουθησεις   ενα  ανωτερο ιδανικο. Αυτα, ωστοσο, που τωρα αναγνωριζεις σαν προβληματα  της προσωπικοτητας σου, ειναι ο δικος σου δρομος. Προσφερει τα ιχνη της επιστροφης. Γιατι  η επιστροφη χαρασσεται πανω στα  σφαλματα του παρελθοντος,τις επιλογες που εκανε ενας λιγοτερο αναπτυγμενος  σε  επιγνωση εαυτος. Το  καθε βημα   της επιστροφης ειναι μια νεα ενεργεια, που γεννιεται  απο την μετουσιωση της παλιας. Σε  καθε  σπιθαμη του δρομου συναντας τον εαυτο σου.
Το σημειο του δρομου που βρισκεσαι αυτη τη στιγμη, ειναι το καλυτερο δυνατον  ορμητηριο της πνευματικης  σου ανυψωσης. Γιατι καθε δυναμη ειναι δυαδικη. Αυτο που σε ωθει  προς τα κατω, μπορει να σε ανυψωσει με την ιδια  ισχυ προς τα πανω. Γινε παρατηρητης του δρομου σου  με το φως της επιγνωσης.Δεν μπορεις να αποφυγεις  το δρομο σου, μπορεις μονο να τον ολοκληρωσεις με επιγνωση, γιατι ο δρομος ειναι  φτιαγμενος απο την ουσια της μνημης. Οσο αρνεισαι  να τον βαδισεις, καθυστερεις. Η μονη πραγματικη  αμαρτια ειναι  το να μην εχεις επιγνωση  του ποιος εισαι.
Το καλο και το κακο δεν υπαρχουν στην ενιαια πραγματικοτητα απο την οποια προερχεσαι. Οσο η ιδεα του καλου και του κακου υπαρχει μεσα σου, παγιδευεσαι  αναμεσα στον μαγνητισμο των πολων. Το ενα ενεργοποιει  την παρουσια του αλλου. Και ποτε το ενα δεν εκδηλωνεται, χωρις να κρυβει μεσα του το σπορο  του αλλου. Η αληθεια  σου αρχιζει στο τελος  αυτων των μεγεθων, κατω απο τα οποια συντριβεσαι.Αν ακολουθησεις αυτο το δρομο, θα δεις απο πλατυς και ευρυχωρος να γινεται στενος και ανηφορικος. Δεν θα εχεις συνοδοιπορους σε αυτον, γιατι το μαθημα της ατομικης ψυχης ειναι μια περιοχη επιγνωσης στην οποια   δεν μπορουν να ακολουθησουν  οι αλλοι, ακομα κι αν υποκινουνται απο τις καλυτερες προθεσεις. Οταν βρεθεις  σε αυτο το στενο και μοναχικο δρομο να χαιρεσαι, αφου ειναι ο δρομος της εξιλεωσης, της καθαρσης  και της ελευθεριας.Στο δρομο της  μεταστοιχειωσης, η ποιοτητα  των  κραδασμων σου θα ειναι η ταυτοτητα  σου. Με αυτη θα περνας, οχι απο τα γιηνα συνορα, αλλα  αναμεσα στις πυλες του αορατου. Οσο περισσοτερο λεπτοφυης γινεται η συχνοτητα σου, τοσο περισσοτερο θα συντονιζεσαι  με τις ανωτερες διαστασεις..
Χωρις να θλιβεσαι, αφησε .την αλλαγη να εναρμονισει τον εσωτερικο με τον εξωτερικο σου κοσμο. Αφησε να απομακρυνονται  απο κοντα σου αυτοι  με τους οποιους δεν συντονιζεσαι πλεον.
Επιτρεψε  τους να παρουν το δικο τους δρομο, με το δικο τους ρυθμο και με το δικο τους εσωτερικο οδηγο και αποχαιρετησε τους με την αγαπη,  η οποια ταιριαζει  αναμεσα σε φιλους που θα ξανασυναντηθουν  καποτε στο τερμα του δρομου.
Εκει που θα νομιζεις πως εισαι μονος, απειροι ουρανιοι φιλοι και ανωτερα οντα  θα συμπορευονται  στο πλευρο σου. Τη  βεβαιοτητα της συντροφια τους θα την εισπραττεις  ως εσωτερικη πληροτητα και χαρα, ανεξαρτητα απο τις συνθηκες που θα επικρατουν . Εμπιστευσου τη διαισθηση σου και μαθε, συμφωνα με την καθοδηγηση της, να  ανταποκρινεσαι στην επικοινωνια με το αορατο. Οταν, για μια μονο στιγμη, γευθεις τη συντροφια του Πνευματος και τους απειρους τροπους με τους οποιους υποδηλωνει την παρουσια  και την αγαπη του, ποτε μα ποτε πια δεν θα νιωσεις μοναξια...

Φρεντα  Μαραντου
Το   Μυστικο  Ποταμι

Κυριακή 17 Αυγούστου 2014

Ο ΤΡΟΧΟΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ



Η  τεχνη του ονειρεματος  ειναι η ικανοτητα  να χρησιμοποιει κανεις τα κοινα του ονειρα και να τα μετασχηματιζει σε ελεγχομενη επιγνωση μεσω μιας ειδικης μορφης  προσοχης  που ονομαζεται προσοχη του ονειρεματος.

Η  τεχνη  της καταδιωξης (παραφυλαξης) ειναι μια σειρα απο διαδικασιες  και τροπους συμπεριφορας που επιτρεπει σε εναν πολεμιστη να αντλησει  το καλυτερο δυνατο απο οποιαδηποτε υπαρκτη κατασταση

Στους πολεμιστες συνισταται να μην  κατεχουν υλικα  αγαθα στα οποια να εστιαζουν τη  δυναμη τους, αλλα να την εστιαζουν στο πνευμα, στο πραγματικο ταξιδι στο αγνωστο και οχι στα τετριμμενα.
Οποιος θελει να ακολουθησει το μονοπατι του πολεμιστη πρεπει να απαλλαγει απο τον πειθαναγκασμο της ιδιοκτησιας και της  προσκολλησης στα αντικειμενα.

Η ενοραση ειναι μια σωματικη επιγνωση. Η  κυριαρχια της αισθησης της ορασης στην υπαρξη μας επηρεαζει αυτη τη σωματικη επιγνωση και την κανει να σχετιζεται  με το ματι.
Το χασιμο της ανθρωπινης μορφης μοιαζει με σπειρα. Χαριζει στον πολεμιστη την ελευθερια να θυμαται τον εαυτο του σαν  πεδια ενεργειας  που δεν εχουν διαστρεβλωθει, και αυτο  με τη σειρα του τον καθιστα ακομα πιο ελευθερο..

Ο  πολεμιστης γνωριζει οτι περιμενει και ξερει τι περιμενει, και οσο περιμενει τα ματια του αγαλλονται  κοιταζοντας τον κοσμο. Το  απολυτο επιτευγμα του πολεμιστη  ειναι να απολαυσει τη χαρα του απειρου..

 Καρλος    Καστανεντα
Αποσπασματα   απο το  Δωρο  του Αετου



 

ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΤΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΩΝ



Το λαθος  των επιστημονων ειναι οτι  αγνοουν τις δυο  ενεργειες, την υλικη και την πνευματικη.
Λενε πως ολα ειναι υλικα και πως ολα πηγαζουν απο την υλη. Το ελλατωμα των θεωριων τους  ειναι  οτι αρχιζουν απο την υλη   αντι απο το  πνευμα.  Εφοσον η υλη  προερχεται απο το πνευμα, απο μια αποψη το καθε τι ειναι πνευματικο. Η  πνευματικη ενεργεια  ειναι η πηγη και μπορει να υπαρχει  και χωρις  την υλικη ενεργεια. Η  υλικη  ομως  ενεργεια δεν εχει υπαρξη  χωρις την πνευματικη ενεργεια. Σωστο ειναι  να πει πως το σκοταδι αρχιζει απο το φως, οχι οτι το φως αρχιζει απο το σκοταδι.. Οι επιστημονες  νομιζουν πως η συνειδηση προερχεται  απο την υλη.Στην πραγματικοτητα, η συνειδηση παντα υπαρχει, αλλα οταν καλυφθει  η υποβιβασθει απο την αγνοια, ειναι μια μορφη ασυνειδησιας.
Ετσι  "υλικο" σημαινει λησμοσυνη  του  Θεου και "πνευματικο" σημαινει πληρης συνειδηση του Θεου.Το σκοταδι προερχεται απο το φως. Οταν το φως δεν ειναι ορατο, τοτε ειμαστε στο σκοταδι. Δεν μπορουν  βρεθουν  συννεφα στον ηλιο. Αυτο θα ηταν εναντια στη φυση του ηλιου. Με την ενεργεια ομως του ηλιου δημιουργουνται  παροδικα αλλα πραγματα, οπως η ομιχλη. τα συννεφα και το σκοταδι. Αυτα  τα δημιουργηματα ειναι παροδικα, αλλα ο ηλιος παραμενει.Ετσι  και η υλικη φυση ειναι παροδικη, ενω η πνευματικη φυση ειναι διαρκης.Συνειδηση  του Θεου σημαινει να βγεις εξω απο αυτη την παροδικη φυση και να αποκτησεις διαρκη, πνευματικη φυση. Κανενας στην πραγματικοτητα δεν θελει αυτην  την παροδικη φυση: Σε  κανενα δεν αρεσει  αυτη η συννεφιασμενη  ατμοσφαιρα..


Σριλα   Πραμπουπαντα
Η ζωη προερχεται απο τη  ζωη.

Κυριακή 10 Αυγούστου 2014

Η ΜΕΓΑΛΗ ΣΦΡΑΓΙΔΑ - ΜΑΧΑ-ΜΟΥΝΤΡΑ





                                  Στροφη   1
Λαμα  και Βουδες των ενεργειακων πεδιων των Γινταμ, Βουδες και Μποντισατβα των δεκα κατευθυνσεων και των τριων χρονων, σκεφτειτε μας φιλοστοργα  και δωστε την ευλογια σας για να πραγματοποιηθουν οι ευχες μας, οπως ακριβως τις κανουμε.
                                  Στροφη   2
Αναδυομενος απο τα χιονισμενα  βουνα  των τελεια καθαρων προθεσεων και πραξεων ολων των οντων και του εαυτου μας, απαλλαγμενος απο την λασπη των τριων ιδεων, ο χειμαρρος των καλων εργων  ειθε να εκβαλλει στον  ωκεανο των τεσσαρων Βουδικων  Σωματων.
                               Στροφη     3
Οσο  αυτο δεν εχει επιτευχθει, ειθε εμεις, σε αυτην και σε ολες τις μελλοντικες ζωες, να μην ακουσουμε καν λεξεις οπως <<κακο>> και <<δυστυχια>>, αλλα να βιωνουμε ωκεανους ευδαιμονιας και καλοσυνης.
                              Στροφη     4
Εφοσον εχουμε  αποκτησει  εξαιρετικες ελευθεριες και χαρισματα, καθως επισης  εμπιστοσυνη, εργατικοτητα και ενοραση ειθε να τις ακολουθησουμε  σωστα,, διχως εμποδια, να τις πραγματωσουμε και να εφαρμοσουμε τις ευγενεις  διδασκαλιες σε ολες τις μελλοντικες ζωες.
                               Στροφη    5
Η  αφομοιωση των διδασκαλιων του Βουδα  και της λογικης τους απελευθερωνει  απο τα πεπλα της  μη-κατανοησης. Η εξεταση των ουσιαστικων αυτων οδηγιων νικα το σκοταδι της αμφιβολιας. Μεσα απο το φως που γεννιεται απο το διαλογισμο γινεται φανερη η ουσια των φαινομενων, οπως ακριβως ειναι.  Ειθε να αυξανεται η ακτινοβολια  αυτων  των τριων ειδων της σοφιας.
                                 Στροφη   6
Η  ουσια της βασης ειναι  η διπλη  αληθεια, ελευθερη απο τις ακραιες  θεωρησεις  μιας μονιμης πραγματικοτητας και του μηδενισμου.  Ο εξαιρετος  δρομος συνισταται απο τις δυο συσσωρευσεις, ελευθερος απο τις περιοριστικες  συνηθειες της εσφαλμενης  καταφασης η της  αρνησης. Ετσι  αποκτιεται  ο καρπος της διπλης  ωφελειας, ελευθερος  απο τα ακρα  της εξαρτημενης υπαρξης και της απαθους γαληνης. Ειθε να συναντησουμε αυτην την αλαθητη διδασκαλια.
                                Στροφη      7
Η βαση  της καθαρσης   ειναι τι ιδιο το πνευμα,  η ενοτητα μεταξυ  της διαυγειας και της κενοτητας του.  Η μεθοδος της  καθαρσης  ειναι η  Μεγαλη  Σφραγιδα, η ασκηση που ειναι σαν  διαμαντι. Το  αντικειμενο της καθαρσης  ειναι οι προσκαιρες  απατηλες  μολυνσεις. Ειθε να αποκτησουμε  τον καρπο της καθαρσης, το τελεια καθαρο Σωμα της Αληθειας.
                                Στροφη    8
Η  πεποιθηση  στη θεωρηση αποκτιεται απο την αποκοπη της αμφιβολιας  αναφορικα  με τη βαση. Το επικεντρο του διαλογισμου ειναι η διατηρηση αυτης της θεωρησης διχως περισπασμο.
Εξαιρετη πραξη  σημαινει αποκτηση δεξιοτητας  σε ολους τους διαλογισμους. Ειθε να αποκτησουμε πεποιθηση στη θεωρηση, στο διαλογισμο  και στην πραξη.
                                Στροφη   9
Ολα  τα φαινομενα ειναι εκδηλωσεις του πνευματος. Το πνευμα δεν ειναι <<ενα>> πνευμα, στην ουσια ειναι κενο. Παρολο που  ειναι  κενο, ολα τα πραγματα  εμφανιζονται  με καθε τροπο  ανεμποδιστα. Ειθε η ακριβης παρατηρηση  να αποκοψει τις εσφαλμενες θεωρησεις  σχετικα με τη βαση.
                            Στροφη   10
Η  αυτοεκφραση  του πνευματος, η οποια ως  τετοια  δεν  υπηρξε ποτε, παρανοειται ως ενα αντικειμενο. Λογω της  αγνοιας  η αυτοεπιγνωση παρερμηνευεται ως  ενα "εγω".  Η  προσκολληση σε αυτη  τη δυαδικοτητα  προκαλει  την περιπλανηση  μεσα στον εξαρτημενο κοσμο. Ειθε να αποκοψουμε τη ριζα της ψευδαισθησης, την αγνοια..
                            Στροφη    11
Ειθε  να αναγνωρισουμε την ουσια  του πνευματος, που ειναι  ελευθερη  απο ακροτητες. Δεν ειναι υπαρκτο, διοτι ακομα και οι  Βουδες  δεν το βλεπουν.  Δεν ειναι μη υπαρκτο, διοτι  αποτελει τη βαση για  ολα,  για  την  εξαρτημενη υπαρξη  καθως και για την  κατασταση περα απο την  δυστυχια. Αυτο  δεν αποτελει αντιφαση, ειναι ο μεσος δρομος της ενοτητας..
                             Στροφη   12
Ειθε  να  αποκησουμε  βεβαιοτητα  στο απολυτα  αληθινο  νοημα. Δεν μπορει κανεις να το αποδειξει   λεγοντας  "ειναι αυτο". Δεν μπορει  κανεις να το αρνηθει λεγοντας "δεν ειναι αυτο". Η φυση της αληθειας, περα απο εννοιες, δεν ειναι  συνθετη.
                              Στροφη  13
Οσο   αυτο δεν εχει πραγματωθει, περιπλαναται   κανεις στον ωκεανο της  εξαρτημενης υπαρξης. Οταν αναγνωριστει, η βουδικη  κατασταση  δεν ειναι  κατι αλλο. Τοτε δεν υπαρχει πλεον  "ειναι αυτο, δεν ειναι αυτο". Ειθε να αποκαλυψουμε τη φυση  της  αληθειας,  τη βαση ολων.
                             Στροφη  14
Η  εμφανιση   ειναι το πνευμα, το ιδιο και η κενοτητα. Η   πραγματωση ειναι το πνευμα και η πλανη παρομοιως. Η εκδηλωση των  φαινομενων  ειναι το πνευμα  και η παυση τους επισης. Ειθε να αποκοψουμε καθε  αποδοχη η αρνηση που αφορα στο πνευμα μας.
                           Στροφη     15
Αμολυντοι απο  εξαναγκαστικο και  διανοητικο διαλογισμο, και μη  παρασυρμενοι απο τους ανεμους της  κοινης ζωης, Ειθε να μαθουμε  να  αφηνουμε το πνευμα  στη μη-τεχνητη  και φυσικη του κατασταση και επιδεξια να διατηρουμε  αυτη την ασκηση  της  φυσης  του πνευματος.
                             Στροφη    16
Τα   κυματα  των χονδροειδεστερων  και  λεπτοτερων σκεψεων  εφησυχαζουν  απο μονα τους, και τα  υδατα  του ακλονητου πνευματος   ηρεμουν. Ειθε  να αναπαυομαστε  στον ακυμαντο  ωκεανο της γαληνιας  παραμονης  του  πνευματος, ελευθεροι απο τις ατελειες της αδρανειας,  της   αμβλυνοιας  και της θολουρας.
                                Στροφη   17
Αν  κοιταμε   τακτικα   το μη- ορατο πνευμα, η μη -ορατη ουσια  του  φαινεται καθαρα  και οπως  ακριβως ειναι. Αυτο  διαλυει ολες   τις  αμφιβολιες  σχετικα με την  υπαρξη  και μη - υπαρξη  του πνευματος. Ειθε   η ουσια του, απαλλαγμενη   απο   αυταπατη, να αναγνωρισει τον εαυτο  της..
                               Στροφη  18
Αν  παρατηρει   κανεις  τα  φαινομενα, δεν βρισκει κανενα. Βλεπει   το πνευμα.Αν  κοιταει  το πνευμα, δεν φαινεται  κανενα πνευμα, ειναι στην ουσια του κενο. Μεσα  απο  την  παρατηρηση και των δυο  διαλυεται απο μονη της  η προσκολληση   στη δυαδικοτητα. Ειθε   να πραγματωσουμε  τη φυση του πνευνατος, που ειναι καθαρο  φως..
                              Στροφη      19
Ελευθερη   απο διανοητικες    κατασκευες  ειναι η  κατασταση  της  Μεγαλης   Σφραγιδας(Μαχα-Μουντρα). Ελευθερος   απο  ακροτητες   εινα  ο Μεγαλος  Μεσος   Δρομος  (Μαχα- Μαντυαμακα).Καθως τα  συμπεριλαμβανει  ολα, ονομαζεται  επισης  και Μεγαλη Τελειοτητα (Μαχα-Ατι).  Ειθε, γνωριζοντας το ενα, να αποκτησουμε   βεβαιοτητα  για την  πραγματωση ολων.
                             Στροφη    20
Ακαταπαυστη  μεγαλη  ευδαιμονια, ελευθερη  απο  προσκολληση. Ανεμποδιστη  διαυγεια, ελευθερη απο προσκολληση  σε χαρακτηριστικα.Αυθορμητη  κατασταση απουσιας εννοιων, περα απο τη διανοηση. Ειθε  οι αβιαστες αυτες  εμπειριες να γινουν αδιαλειπτες.
                               Στροφη    21
Η  προσκολληση  στις "καλες"  εμπειριες  διαλυεται  απο μονη της. Η ψευδαισθηση των "κακων" σκεψεων  εξαγνιζεται στην ευρυτητα  του   πνευματος. Η απλη  συνειδηση  ειναι  ελευθερη απο παραιτηση  η αποδοχη, απο αποφυγη  η αποκτηση. Ειθε  να πραγματωσουμε  τη φυση  της  αληθειας  των φαινομενων, που ειναι   ελευθερη απο ολα τα περιοριστικα   νοητικα κατασκευασματα.
                              Στροφη   22
Η  φυση   των οντων  ειναι  παντα  η βουδικη  κατασταση. Κι  ομως, καθως δεν το αναγνωριζουν, περιπλανουνται στο ατελειωτο κυκλο   της εξαρτημενης  υπαρξης. Ειθε η  απεριοριστη δυστυχια ολων των οντων να αφυπνισει στο  πνευμα μας κυριαρχο  ελεος.
                                Στροφη  23
Οταν   το  κυριαρχο   ελεος   εκφραζεται  ανεμποδιστα, η  κενη του φυση  λαμπει τη στιγμη της αγαπης. Ειθε να μην αποκλινουμε ποτε απο αυτον τον υπερτατο κι αλαθητο δρομο της ενοτητας, αλλα να τον εξασκουμε μερα και νυχτα.
                                 Στροφη    24
Με   τις   δυναμεις  και τις  ενορασεις που  εμφανιζονται  μεσα απο το  διαλογισμο, ειθε  να οδηγησουμε  τα οντα  στην ωριμοτητα, να ασκηθουμε  στα καθαρα πεδια των Βουδα   και να εκπληρωσουμε τη φιλοδιξια για την αποκτηση των βουδικων  ιδιοτητων. Μετα την επιτευξη αυτων των τριων σταδιων  της ωριμανσης των αλλων, της ασκησης και της τελειοποιησης, ειθε να φτασουμε   στη  βουδικη κατασταση..
                               Στροφη   25
Ειθε   αυτες   οι  αγνες  ευχες  απο εμας   και απο  ολα τα οντα  να  εκπληρωθουν ετσι ακριβως οπως εκφραστηκαν , μεσα απο το ελεος των Βουδα και  Μποντισατβα των δεκα κατευθυνσεων και απο τη δυναμη ολων των ωφελιμων  και ουσιαστικων πραξεων..



Οι  25  στροφες  της  προσευχης  Μαχαμουντρα γραφτηκαν απο τον Καρμαπα   Ρανγκτζουνγκ  Ντορτζε, πριν 700 χρονια.  Δειχνουν  τη φυση του πνευματος και γιαυτο ειναι σπανιες και πολυτιμες.
"Μαχα"  στα σανσκριτικα σημαινει  "μεγαλος" και   "Μουντρα" σημαινει  "σφραγιδα  η  σημαδι". Ο τιτλος σχετιζεται  με μια  υποσχεση που εδωσε ο Βουδας   στους  πλεον στενους του  μαθητες  πριν  2550  χρονια¨:  " Μην   ψαχνετε  υψηλοτερη  διδασκαλια   απο αυτην, δεν   υπαρχει"

Λαμα   Ολε   Νυνταλ