Πέμπτη 16 Οκτωβρίου 2014

ΓΙΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΕΤΕ ΤΙ ΕΙΣΤΕ ΑΝΑΚΑΛΥΨΤΕ ΤΙ ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ





Το  μονο  που ξερω ειναι πως οτι εξαρταται  δεν ειναι πραγματικο. Το  πραγματικο ειναι αληθινα ανεξαρτητο. Αφου η υπαρξη του προσωπου εξαρταται  απο την υπαρξη του κοσμου,κι επισης περικλειεται και καθοριζεται απο τον κοσμο,τοτε το προσωπο δεν μπορει να ειναι πραγματικο.
Ακομη και το ονειρο εχει υπαρξη, οταν το αναγνωριζουμε, το απολαμβανουμε  και το υφισταμεθα.
Οτιδηποτε  σκεπτεστε και αισθανεστε, εχει υπαρξη. Ομως  μπορει να μην ειναι αυτο που εσεις νομιζετε   πως ειναι. Αυτο  που νομιζετε  πως ειναι το προσωπο, μπορει να ειναι κατι τελειως διαφορετικο..
Δεν εχετε τη   δυνατοτητα να πειτε πως ειστε αυτο που νομιζετε οτι ειναι ο εαυτο σας.Οι  ιδεες σας για τον εαυτο σας αλλαζουν απο μερα σε μερα και απο στιγμη σε στιγμη. Η εικονα για τον εαυτο σας ειναι το πιο ευμεταβολο πραγμα  που διαθετετε.Ειναι  εξαιρετικα ευπροσβλητο, κυριολεκτικα στο ελεος των περαστικων. Μια  απωλεια αγαπημενου  προσωπου, το χασιμο μιας δουλειας, μια προσβολη, και η εικονα που εχετε  για τον εαυτο σας, που εσεις  τον αποκαλειτε  << προσωπο σας>>
αλλαζει βαθεια. Για  να  γνωρισετε τι ειστε, πρεπει  πρωτα να ερευνησετε και να ανακαλυψετε  τι δεν ειστε. Και  για να μαθετε τι δεν ειστε, πρεπει  να παρατηρειτε  τον εαυτο σας προσεκτικα, απορριπτοντας  ολα οσα δεν συμφωνουν  αναγκαστικα με το βασικο γεγονος  του <<Εγω Ειμαι>>
Οι  ιδεες :  γεννηθηκα  σε ενα δεδομενο  μερος, σε δεδομενο χρονο, απο τους γονεις μου και τωρα ειμαι ετσι και ετσι, ζωντας καπου, παντρεμενος, πατερας, δουλευοντας καπου, και τα λοιπα, δεν ειναι συμφυεις με την αισθηση του <<Εγω Ειμαι>> Η συνηθης   σταση μας ειναι: << ειμαι αυτο>>. Ξεχωριστε  σταθερα και επιμελως  το << Εγω  Ειμαι>>   απο το <<αυτο>> η << εκεινο>>, και προσπαθηστε  να νιωσετε τι σημαινει  το να  ειστε, απλως να ειστε, χωρις  να ειστε  << το ταδε>> η <<το δεινα>>. Ολες οι συνηθειες   μας  πανε  αντιθετα  σε αυτο και το καθηκον  της καταπολεμησης τους  ειναι μακροχρονιο και δυσκολο μερικες φορες, αλλα η καθαρη κατανοηση βοηθα  παρα πολυ.
Οσο πιο καθαρα κατανοησετε   πως  στο επιπεδο του νου μπορειτε  να προσδιορισθειτε μονο με αρνητικους  ορους, τοσο  πιο συντομα θα φθασετε στο τελος της ερευνας  σας  και στην πραγματωση της απεριοριστης υπαρξης  σας

ΣΡΙ  ΝΙΣΑΡΓΚΑΝΤΑΤΤΑ   ΜΑΧΑΡΑΤΖ
ΕΙΜΑΙ  ΕΚΕΙΝΟ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου