Τρίτη 4 Σεπτεμβρίου 2012

Η ΑΓΑΠΗ




Αν   μπορω   να  λαλω  ολες  τις  γλωσσες  των   ανθρωπων, ακομα   και  των  αγγελων, αλλα δεν  εχω  αγαπη   για  τους   αλλους,   οι   λογοι μου   ακουγονται   σαν   ηχος   χαλκινης   καμπανας   η   σαν   κυμβαλου   αλαλαγμος..Κι    αν εχω  της   προφητειας  το  χαρισμα   κι  ολα  κατεχω τα  μυστηρια  κι  ολη τη  γνωση, κι  αν  εχω  ακομα  ολη  την   πιστη,  ετσι που να  μετακινω  βουνα,
αλλα δεν  εχω αγαπη,  ειμαι  ενα  τιποτα.. Κι  αν ακομα  μοιρασω στους   φτωχους    ολα μου τα  
υπαρχοντα, κι  αν  παραδωσω   στη φωτια  το  σωμα μου  για να καει, αλλα δεν   εχω  αγαπη,σε   τιποτα   δε με  ωφελει..
Εκεινος   που  αγαπαει   εχει   μακροθυμια,  εχει και  καλοσυνη   εκεινος   που αγαπει   δεν ζηλοφθονει  εκεινος  που  αγαπαει   δεν   κομπαζει  ουτε   περηφανευεται   ειναι   ευπρεπης, δεν  ειναι  εγωιστης  ουτε   ευερεθιστος  ξεχναει   το  κακο που   του  εχουν κανει.  Δε   χαιρεται  για το  στραβο  που  γινεται, αλλα   μετεχει   στη  χαρα για το σωστο..Εκεινος   που  αγαπαει,  ολα τα  ανεχεται  σε ολα  εμπιστευεται, για  ολα  ελπιζει,  ολα τα   υπομενει..
Ποτε  η  αγαπη   δεν θα  παψει   να υπαρχει.Τα  θεια μηνυματα   των  προφητων   καποτε  δεν  θα  
υπαρχουν   πια, η   γλωσσολαλια  θα  παψει,  θα   σταματησει   η  γνωση  των  μυστηριων  του  Θεου.
Γιατι   και   η  γνωση μας  και   η  προφητεια μας   περιοριζονται    μοναχα σε ενα   μερος   της  αληθειας..Οταν   ομως   το  τελειο που  περιμενουμε   θα   ερθει,   τοτε  το  μερικο  θα  παψει  να υπαρχει..
Μικρο  παιδι  οταν ημουν, σαν  μικρο  παιδι  μιλουσα, αισθανομουν  και  σκεφτομουν.
Αντρας  πια οταν  εγινα, κατηργησα   τους  τροπους  του  μικρου   παιδιου. Αληθεια, τωρα  βλεπουμε 
τα  πραγματα   θαμπα,  σαν  μεσα  απο   μεταλλικο  καθρεπτη,  τοτε  ομως  προσωπο   με   προσωπο
θα  δουμε   το  Θεο.
Τωρα   γνωριζω  μονο   ενα  μερος, τοτε ομως  θα  γνωρισω  με  πληροτητα,  οπως  και  ο  θεος  με 
εχει  γνωρισει. Θα  μεινουν   τελικα   για  παντα  αυτα  τα  τρια: η  πιστη, η  ελπιδα,  κι  η  αγαπη.
Και  απο   αυτα,   το  πιο   σπουδαιο  ειναι   η  αγαπη.....


ΠΡΟΣ   ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ       Α '   12-13


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου