Παρασκευή 24 Ιουνίου 2011

ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΣΟΥ

Απο  την αρχη  της  ζωης μου
εψαχνα  το  προσωπο  σου
σημερα, ομως,  το ειδα.

Σημερα  ειδα
τη  γοητεια, την  ομορφια
την  απροσμετρητη χαρη
του  προσωπου 
που αναζητουσα.

Σημερα σε βρηκα
κι εκεινοι  που χθες
με περιεπαιζαν και με  περιφρονουσαν
μετανιωνουν τωρα που 
δεν εψαχναν κι αυτοι  οπως  εγω

Εχω  μεινει  αφωνος απο το μεγαλειο
της  ομορφιας  σου
και  μακαρι  να ειχα  χιλια ματια
για να  σε  κοιταζω

Η καρδια μου  φλεγοταν  απο  παθος
κι  εψαχνε  αδικοπα
για  αυτη  τη  θαυμαστη  ομορφια
που  τωρα  αντικριζω

Ντρεπομαι
να αποκαλεσω  ετουτο τον  ερωτα  ανθρωπινο
κι αν  τον  πω θεικο
φοβαμαι  τον  Θεο

Η ευωδιαστη  σου ανασα
ηρθε  σαν  πρωινη  αυρα
στην  ακινησια  του  κηπου  μου
Μου  εμφυσησες νεα ζωη
Εγινα η  λιακαδα
μα  και  η  σκια  σου  μαζι

Ηκαρδια  μου  φωναζει  απο εκσταση
Καθε  ινα  της  υπαρξης μου
Σε  εχει  ερωτευτει

Η λαμπροτητα  σου
εχει  αναψει    στην καρδια  μου φωτια
κι εκανες  να  ακτινοβολουν  για χαρη  μου
ο  ουρανος  και  η  γη

Το  βελος του  ερωτα  μου
εφτασε στο  στοχο  του
βρισκομαι στον οικο  του  ελεους
και  η καρδια  μου
ειναι  τοπος προσευχης..







Τζαλαλ  αλ  Ντιν  Ρουμι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου